English

تست کرونا ۱۳۶ نفر در کرمانشاه مثبت است/ ۱۱ نفر جان‌باخته‌اند

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کرمانشاه تاکنون 655 نفر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 136 نفر مبتلا شده‌اند و 534 نفر نیز ترخیص شده‌اند.

تست کرونا 136 نفر در کرمانشاه مثبت است/ 11 نفر جان‌باخته‌اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، ابراهیم شکیبا در خصوص آمار بروز مبتلایان به کرونا در کرمانشاه ابراز داشت: بر اساس آمار تاکنون 136 نفر در استان کرمانشاه تست کرونای آن‌ها مثبت اعلام‌شده که این رقم طی 24 ساعته گذشته تاکنون 21 مورد اضافه‌شده است .

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در کرمانشاه افزود: متأسفانه از ابتدای اپیدمی تاکنون 11 نفر در استان کرمانشاه جان خود را در بیماری کرونا در کرمانشاه ازدست‌داده‌اند.

معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: از مجموع ورودی‌های بستری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه تاکنون 655 نفر بستری‌شده‌اند که از این تعداد 534 ترخیص و 110 بیمار نیز در حال حاضر بستری هستند

وی خاطرنشان ساخت: از مجموع مبتلایان 61 مورد در شهرستان کرمانشاه، 28 مورد در شهرستان سنقر، 17 مورد در شهرستان کنگاور، در اسلام‌آبادغرب 10 نفر، گیلانغرب 6 مورد، صحنه 3 نفر، هرسین 3نفر، جوانرود 3 نفر، سرپل ذهاب 3 مورد و در شهرستان پاوه 2 مورد ابتلا به کرونا به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه