English

حکم جالب معاون دادستان کرج برای نانوای لجباز

نانوای متخلف پس از معرفی خود به مراجع قانونی محکوم به گذراندن دوره‌های بهداشتی هلال‌احمر و کمک به ضدعفونی کردن معابر شهر کرج شد.

حکم جالب معاون دادستان  کرج برای نانوای لجباز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، معاون دادستان کرج اعلام کرد: کارگر شاغل در نانوایی که به عمد و از سر لجبازی در مقابل مشتریان اقدام به تخلف بهداشتی نموده و متواری شده بود، خودش را به دادسرا معرفی کرده است.

جواد یاوری گفت: برای مجازات این مجرم با توجه به عدم سوء پیشینه کیفری واقدام وی برای معرفی خود به مراجع قانونی و نداشتن شاکی خصوصی از ظرفیت‌های قانونی موجود برای تعلیق مراقبتی متهم استفاده شده است.

وی اظهار کرد: در این حکم با توجه به شیوع ویروس کرونا متخلف مکلف به  گذراندن دوره‌های آموزشی کمک های اولیه هلال‌ احمر شد .

یاوری افزود: این متهم همچنین به مدت 45 روز، روزانه به مدت 2 ساعت در اختیار شهرداری منطقه 2 کرج قرار می گیرد تا در امر ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهر کرج به آن شهرداری کمک کند.

گفتنی است: در چند روز اخیر پس از انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه کارگر نانوایی رودرروی مشتریان به عمد و از سر لجبازی به اسکناس‌ها دست زده و در عین حال مبادرت به پخت نان می کرد، نانوایی مذکور پلمپ و متهم متواری شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه