English

متقاضیان بیمه بیکاری درخواست خود را آنلاین ثبت کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست متقاضیان بیمه بیکاری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

متقاضیان بیمه بیکاری درخواست خود را آنلاین ثبت کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین فلاح نژاد گفت: سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری در وزارت متبوع به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی ها راه اندازی شد.

وی در خصوص راه اندازی این سامانه در وزارت کار گفت: سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه بیکاری به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان بیمه بیکاری به ادارات کل استانی و مراکز کاریابی ها و رعایت سلامت وبهداشت متقاضیان از سوی وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی راه اندازی و در استان اجرایی شد.

فلاح نژاد در این خصوص افزود: متقاضیان بیمه بیکاری می توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت کرده و به صورت الکترونیکی آن را پیگیری کنند.

مدیرکل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به مزایای این سامانه، اضافه کرد: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواست ها، عدم مراجعه حضوری متقاضی در ادارات و کاهش هزینه اقتصادی، ثبت درخواست متقاضی از طریق تکمیل فرم ثبت درخواست بیمه بیکاری در سامانه ، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگی های این سامانه است.

فلاح نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا ، از شهروندان خواست با استفاده از خدمات الکترونیک در ادارات در منزل خود مانده و به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه