English

احمد ذاکری:

گمرکات کشور روزانه ضدعفونی می شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و محافظت از ذی‌نفعان و کارمندان گمرک، همه روزه اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن محیط‌های اداری و محوطه‌های گمرکی در گمرکات ستادی و اجرایی انجام می‌شود.

گمرکات کشور روزانه ضدعفونی می شوند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گمرک ایران، احمد ذاکری معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و محافظت از ذی‌نفعان و کارمندان گمرک، همه روزه اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن محیط‌های اداری و محوطه‌های گمرکی در گمرکات ستادی و اجرایی انجام می‌شود.

وی ادامه داد : به دلیل امکان ابتلای افراد به ویروس کرونا از طریق تماس با سطوح مختلف و اشیایی که احتمال آلودگی آنها وجود دارد، تیم‌های ویژه در گمرکات ستادی و اجرایی سراسر کشور به‌خصوص گمرکات مرزی همه روزه با استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده فضاهای اداری، محوطه‌های گمرکی و همچنین وسایل نقلیه حامل کالای تجاری را ضدعفونی می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک اظهار داشت: تجهیز کارکنان گمرکات به ماسک‌های تنفسی و دستکش و سایر ملزومات حفاظت‌کننده در برابر ویروس کرونا از دیگر اقداماتی که به طور مداوم در گمرکات انجام می‌شود.

ذاکری ضمن قدردانی از کارکنان پر تلاش گمرکات اجرایی که با تمام توان و امکانات موجود در جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا وارد میدان شده اند، اضافه کرد: با توجه به نیاز شدید مراکز درمانی کشور به ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی، کارکنان گمرکات کشور به طور شبانه‌روزی سرگرم انجام تشریفات اینگونه اقلام هستند و تلاش می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای مورد نیاز از گمرک ترخیص شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی