English

کنترل مبادی ورودی تست کرونا در ۵ نقطه استان کرمانشاه

محمدابراهیم الهی تبار گفت: مبادی ورودی استان کرمانشاه در 5 نقطه تعیین‌کننده با استقرار تیم‌های بهداشتی و امنیتی در حال کنترل و تست مقابله با کرونا است.

کنترل مبادی ورودی تست کرونا در 5 نقطه استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد کرونا در کرمانشاه اظهار داشت: خودروهای ورودی به استان کرمانشاه در مبادی ورودی تحت کنترل تیم‌های بهداشتی و مورد تست کرونا قرارگرفته‌اند.

وی با اشاره به مصوبات اخیر ستاد کرونا استان به آغاز اطلاع‌رسانی بلندگو در محلات اشاره کرد و گفت: این سبک آگاهی‌رسانی استمرار خواهد یافت و مناطق آلوده کرمانشاه نیز از سوی شهرداری شناسایی‌شده‌اند.

الهی تبار به صداوسیما نیز تأکید داشت که برنامه‌های با محتوای آگهی بخشی و همراه با پیام‌های هشداری را استمرار ببخشد و شهروندان را به خانه ماندن و مسافرت نرفتن هدایت کند. وی افزود: لازم است که صداوسیما در تقویت حقوق شهروندی در انتقال بیماری‌ها تلاش کند و مسئولیت مدنی شهروندان را گوشزد کند.

معاون استاندار با اشاره به تمایل خیران به مشارکت در موضوع مقابله با کرونا تأکید کرد که تسهیلات لازم برای ورود خیران در این عرصه فراهم شود.

وی در ادامه بابیان اینکه ترجیح بر این است که دست‌فروشان فعالیتی نداشته باشند تأکید کرد: توصیه‌شده که بساط‌های دست‌فروشی در فواصل 5 متری نسبت به هم قرار بگیرند تا از تجمع و ازدحام جلوگیری شود.

الهی تبار همچنین با تأکید بر اینکه بازار و فروشگاه‌ها در استان به دلیل مقابله با کرونا تعطیل نخواهند بود، افزود: توصیه این است که تا جای ممکن رفت‌وآمدها کم شود و با تعطیلی خودخواسته فروشندگان همراهی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه