English

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به ۹۳ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن ابراز نگرانی از ازدیاد مبتلایان در کردستان، آخرین آمار نمونه های مثبت را 93 نفر اعلام کرد.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کردستان به 93 نفر رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فرزین رضاعی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران کردستان در سنندج اظهار داشت: آمار مبتلای قطعی به بیماری کرونا به تفکیک شهرستان‌ها شامل سقز با 37 نفر ، بانه 20 نفر ، سنندج 12 نفر ، کامیاران چهار ، قروه 9، مریوان 2، دیواندره سه ، بیجار سه، دهگلان 2 و سروآباد یک نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: 286 نمونه از افراد مشکوک به کرونا گرفته شده که از این تعداد، 93 نمونه مثبت و 157 نمونه منفی است.

وی در ادامه با اشاره به جان باختن  هشت بیمار بر اثر ابتلا به بیماری ویروس کرونا از ابتدا تا امروز، یادآور شد: از این تعداد هفت بیمار در سقز و یک بیمار در مریوان فوت کردند ضمن اینکه چند نفر دیگر هم در این مدت جانباخته اند که جواب آزمایش آنها منفی بوده است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، هزار و 75  مورد بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به 10 هزار و 75 نفر افزایش یافت.

تا کنون سه هزار و 276 نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند.

در طول 24 ساعت گذشته، 75 نفر از مبتلایان جدید کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 429 مورد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه