English

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) خبرداد؛

استفاده از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی قم برای دوران نقاهت بهبودیافتگان کرونایی

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: از شنبه ۱۷ اسفند ماه مجتمع یاوران مهدی قم (در جوار مسجد مقدس جمکران) برای اسکان بهبود یافتگان کرونا اختصاص داده شد.

استفاده از ظرفیت مجتمع یاوران مهدی قم برای دوران نقاهت بهبودیافتگان کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمد تقی شاهچراغی در حاشیه بازدید از این نقاهنگاه درمنطقه جمکران در گفت و گویی،‌ بیان کرد: بهبود یافتگان و بیماران ترخیص شده از بیمارستان‌های قم در صورت تمایل و نبود مکان مناسب در منزل مسکونی خود به مجتمع فرهنگی یاوران مهدی (عج) مراجعه می‌کنند؛ و پس از بهبودی کامل و مرتفع شدن خطر انتقال ویروس کرونا به جمع خانوادگی خود بازمی‌گردند.

وی افزود: این افراد  تا بهبودی کامل و خارج شدن از حالت ناقل بودن در این مکان، دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارند.

 شاهچراغی مطرح کرد: مرکز فوق با ۸۰۰ تخت خواب ضدعفونی شده شامل دو بخش ویژه خواهران و برادران، با همکاری مجموعه‌ای از نیروی انسانی و کادر پزشکی و پرستار خانم و آقا تشکیل شده‌است.

وی درباره آمار بیماران بستری شده در این مرکز افزود: تاکنون ۱۵ الی ۲۰ نفر با رضایت خانواده به این مکان منتقل شده‌اند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) بیان کرد: مرکز نقاهتگاه یاوران مهدی با ایجاد یک هماهنگی بین تمام ارگان ها متشکل از هلال احمر، نیروی انتظامی، طلاب جهادی، خیرین، دانشکده علوم پزشکی و مرکز بهداشت احداث شده‌است و در نظر دارد جهت تامین ظرفیت بیمارستان ها، بیمارانی که ضرورت به نگهداری بیشتری دارند تا دوران بهبودی کامل زیر نظر پزشک در این مرکز نگهداری کند.

 شاهچراغی همچنین از همشهریان خواست، دورانی که بیماران در این مرکز بستری هستند جز مواقع ضرورت جهت عیادت به آنجا مراجعه نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه