English

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع):

نیروهای مسلح و سپاه پاسداران با تمام توان به دنبال مبارزه با کرونا است

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران تمام توان و ظرفیت خود را برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت به میدان آورده است.

نیروهای مسلح و سپاه پاسداران با تمام توان به دنبال مبارزه با کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی درجلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان درسالن کرامت استانداری قم، اظهار کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا ۷۰۰ تخت قرنطینه در مرکز مراقبتی یاوران مهدی با همکاری سپاه پاسداران راه اندازی و فعال شده‌است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: این مرکز به عنوان قرنطینه افراد درحال بهبودکه وضعیت بحرانی را سپری کرده‌اند، و روزهای پایانی قرنطینه را طی می‌کنند، استفاده می‌شود.

شاهچراغی، با اشاره به اخذ مجوز تولید ماسک درقم گفت: پارچه مورد نیاز خریداری و تولید ماسک با ۴۰ چرخ خیاطی به صورت سه‌شیفت از صبح امروز آغاز شده‌است.

شاهچراعی، با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ بسته بهداشتی توسط سپاه درمناطق محروم قم توزیع شده‌است، ادامه داد: در روزهای گذشته ۴۰ هزار بسته اقلام بهداشتی در سومین مرحله توسط گروه‌های جهادی و مردمی در استان بسته بندی و در مناطق محروم استان توزیع شده‌است.

وی مردمی کردن مقابله با شیوع بحران را برای کنترل این بیماری بسیار حیاتی دانست و گفت: باید از ظرفیت گروه‌های مردمی به ویژه برای تامین اقلام وسایل بهداشتی، ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و همچنین مقابله با شیوع کرونا استفاده شود.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم، ادامه داد: گروه‌های مردمی برای ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوب.سرانی، پارک‌ها و بوستان‌ها، آمادگی کامل دارند که باید فرایند استفاده از این گروه‌ها در استان تسهیل شود.

وی با انتقاد از شیطنت رسانه‌ای برای قم هراسی گفت: ضروری است رسانه‌ها نسبت به شکستن این فضای قم هراسی که عده ای به صورت عامدانه درحال گسترش هستند، اقدام های لازم را انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه