English

استاندار البرز:

توسعه فضای سبز در البرز الزامی است

استاندار البرز در هفته منابع طبیعی و در روز درخت کاری با کاشت یک اصله نهال به ظرفیت های استان در راستای فضای سبز اشاره کرد.

توسعه فضای سبز در البرز الزامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، البرز استانی با هویت سبز است و به نسبت بسیاری از استان‌های کشور به میزان بیشتری از این موهبت برخوردار است، از این رو همت والایی بین مسئولان البرز برای حفظ و توسعه بسترهای سبز استان وجود دارد.

شهبازی با بیان اینکه امسال مقرر شده که ۵۰۰ هزار اصله نهال در البرز کاشته شود، گفت: تاکنون از این میزان ۶۵ هزار نهال از گونه‌های مختلف سازگار با اقلیم استان توزیع شده است.

وی افزود: شهرداری کرج نیز ۵۰ هزار اصله نهال در مناطق ده گانه از امروز بین شهروندان توزیع می کند و انتظار می‌رود تمامی شهرداری‌های استان نیز در این راستا اقدام لازم را داشته باشند چرا که البرز تراکم بالای جمعیت را دارد و حلقه اتصال ۱۴ استان کشور است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد ۵۰۰ هزار اصله نهال امسال در البرز به طور حتم غرس شود، گفت: نهال کاری امسال نیز بیشتر متمرکز برای ایجاد کمربند سبز و در حاشیه بزرگراه شمالی کرج است.

شهبازی افزود: آرزوی البرزی سرسبز دارم و امید است که مردم تمامی دنیا و به ویژه ایران اسلامی هر چه سریعتر از شر بیماری نحس کرونا ویروس رهایی یابند.

در حاشیه این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس نهال کاری در دهکده سلامت واقع در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ نیز در مساحت ۵ هکتاری که از سوی اداره کل منابع طبیعی استان اختصاص داده شده، آغاز شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی