English

همه اقامتگاه‌های غیررسمی و نیمه رسمی از چرخه اقامت خارج شد

همه اقامتگاه‌های غیررسمی و نیمه رسمی شامل مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، کلاس‌های آموزش و پرورش، خانه های مسافر و زائرسراها در استان یزد به منظور مقابله با ویروس کرونا از چرخه اقامت به طور کامل خارج شدند.

همه اقامتگاه‌های غیررسمی و نیمه رسمی از چرخه اقامت خارج شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ۴۱۷  نفر در استان یزد به علت بیماری های تنفسی در مراکز درمانی بستری شده اند، تست کرونا ی  هفت نفر از این افراد مثبت بوده که سه نفر فوت و بقیه تحت قرنطینه هستند.

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا یزد در اطلاعیه شماره ۲۷ خود که شامگاه چهارشنبه صادر کرد خواستار خودداری هتل‌ها و اقامتگاه‌های استان یزد از پذیرش مسافران استان‌های درگیر با این ویروس شد.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، همه اقامتگاه‌های غیررسمی و نیمه رسمی شامل مهمانسراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، کلاس‌های آموزش و پرورش، خانه های مسافر و زائرسراها از چرخه اقامت به طور کامل خارج و اطلاع رسانی لازم در خصوص عدم پذیرش مهمان ها انجام شود.

همچنین این ستاد در اطلاعیه شماره ۲۷ خود بر ضرورت جلوگیری از ترددهای غیرضروری و مسافرت‌ها تاکید کرد.

در این اطلاعیه از مردم استان خواسته شده تا حد امکان در منازل خود حضور داشته باشند و از ترددهای غیرضروری و مسافرت جلوگیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه