English

تعویق تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازی در کرمانشاه

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه از تعویق اعزام مشمولانی که قرار بود اسفند امسال به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند، خبر داد.

تعویق تاریخ اعزام مشمولان خدمت سربازی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ علی‌اشرف نجفی اظهار داشت: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به خاطر پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اعزام آن دسته از داوطلبانی که قرار بود در تاریخ 19 اسفند عازم خدمت سربازی شوند، به تعویق افتاد.

وی افزود: بر این اساس تاریخ اعزام مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم که قرار بود 19 اسفند به خدمت سربازی اعزام شوند به اول اردیبهشت سال آینده تغییر پیداکرده است.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: همچنین تاریخ اعزام مشمولان دارای مدرک دیپلم و پائین تر نیز از 19 اسفند امسال به سوم اردیبهشت سال آتی تغییریافته است.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح مقررشده از ابتدای سال آینده و به‌صورت آزمایشی 6 ماهه، تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع و از 18 دوره به 11 دوره کاهش یابد.

وی گفت: این تصمیم به‌منظور رفع برخی از مشکلات در پرداخت حقوق و بیمه سربازان و همچنین در نظر گرفتن سایر مزایای این طرح، اجرایی خواهد شد که بر این اساس اعزام مشمولان در نوزدهم هرماه لغو و کلیه مشمولان دانشگاهی و غیردانشگاهی اول هرماه به خدمت و مراکز آموزشی اعزام می‌شوند.

سرهنگ نجفی در پایان گفت: اولین دوره اعزام سال 1399، اول اردیبهشت‌ماه خواهد بود که مشمولان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در اول ماه و مشمولان دارای مدرک تحصیلی دیپلم و پائین تر روز سوم ماه به خدمت اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه