English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

پاتک غافلگیرانه پلیس هرمزگان برای دستگیری معتادان متجاهر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح امنیت محله محور و کشف 280کیلو مواد افیونی با دستگیری 16خرده فروش و 141 معتاد متجاهر در سطح استان خبر داد.

پاتک غافلگیرانه پلیس هرمزگان برای دستگیری معتادان متجاهر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی استان هرمزگان، در تشریح این خبر گفت : در راستای افزایش احساس امنیت و رفاه عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48ساعت گذشته در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: برخورد قاطع با معتادان ولگرد و پلمپ خانه های فروش و توزیع موادمخدر سنتی و صنعتی که محل تجمع معتادان پرخطر بوده و سلامت جوانان عزیزمان را به خطر می اندازد از جمله وظایف ذاتی پلیس است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه مأموران انتظامی با تشکیل تیم های عملیاتی در عملیات مشترک پلیس های تخصصی طی 48ساعت گذشته، 141 معتاد و 16 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند، افزود: طی این مدت 280کیلو موادافیونی شامل 205کیلو حشیش، 73کیلو تریاک، 2کیلو سایر مواد در بسته های کوچک آماده فروش و انواع آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر با جدیت در دستور کار مأموران قرار دارد، خاطر نشان کرد: یکی از آسیب های اجتماعی که می تواند پدید آورنده بعضی جرائم در جامعه باشد، اعتیاد به موادمخدر و خرید و فروش آن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه