English

سردار غلامرضا جعفری خبر داد؛

کشف ۱۳۳ تن سرب قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان از کشف 133تن سرب قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال از سه دستگاه کانتینر در شهرستان بندرعباس خبر داد.

کشف 133 تن سرب قاچاق در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری مأموران  انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید " میرزایی " شهرستان بندرعباس، حین کنترل خودروهای لاین خروجی از بندرعباس به سه دستگاه کامیون کانتینردار مشکوک شده و آن را جهت بررسی به داخل یگان منتقل کردند .

وی با بیان اینکه در بررسی اولیه مشخص شد کانتینر های مذکور دارای پلمپ گمرکی می باشند اما هیچ گونه بارنامه و پته گمرکی قانوی از سوی رانندگان ارائه نگردید، افزود: در بازرسی دقیق از کانتینرها مقدار 133 تن سرب قاچاق و فاقد مدارک قانونی معتبر کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد : در این رابطه سه نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جعفری پدیده قاچاق را برای استان و کشور، تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون‌گریز، از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی110، نیروی‌انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق، یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه