English

اهدای گل توسط امام جمعه به پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاکید بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی گفت: دادستان محترم البرز باید برخورد قاطعی با متخلفان و محتکران اقلام بهداشتی و دارویی داشته باشد .

اهدای گل توسط امام جمعه به پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی  البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، ، آیت‌الله حسینی همدانی عصر سه‌شنبه با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اهدای گل به پرسنل این مرکز که خالصانه برای سلامتی مردم در صف مقدم مبارزه با کرونا می‌جنگند تقدیر به عمل آورد.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز ضمن عرض خدا قوت به پرسنل این مرکز، در جریان آخرین وضعیت بیماران بستری‌شده مبتلابه ویروس کرونا ، امکانات پزشکی، داروهای موردنیاز این بیماری و امکانات پیشگیرانه قرار گرفت.

حسینی همدانی پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ بر توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان تأکید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی، اظهار داشت: هرکسی که احتکار و گران‌فروشی می‌کند و نسبت به صحت و سلامت مردم کوتاهی دارد و تخلفی ایجاد می‌کند دادستان محترم ورود و در ملاء عام اقدام کند تا تنبعی برای دیگران باشد و اقدام نکنند.

گفتنی است در انتهای این بازدید حسن اینانلو معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی البرز به ارائه گزارشی از روند کنترل ویروس کرونا در استان البرز پرداختد.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در این دیدار تأکید کرد که درمجموع وضعیت استان البرز به لحاظ تعداد بیماران مبتلابه کرونا و روند درمان این بیماران خوب است اما مردم باید بیشتر خود مراقبتی کنند و نگذارند به آمار مبتلایان افزوده شود.

اینانلو حجم بالای تردد در استان، نزدیکی به پایتخت و حاشیه‌نشینی را از عوامل افزایش احتمال ابتلای مردم استان به این بیماری دانست و گفت: باوجود مشکلات مربوط به این حوزه اما استان از وضعیت خوبی برخوردار است.

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پایان افزود: به‌منظور کاهش بار مراجعات مردم به بیمارستان‌ها ساعات کاری مراکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه‌ها از ۱۲ ساعت به ۱۶ ساعت افزایش‌یافته است

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه