English

تقدیر آیت الله اعرافی از کادرهای درمانی در مقابله با کرونا

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه از کادرهای درمانی بیمارستان‌ها برای خدمت رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا تقدیر کرد.

تقدیر آیت الله اعرافی از کادرهای درمانی در مقابله با کرونا

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن این پیام به شرح زیر است:

همه دوستان، همکاران و جهادگران را به عرض سلام، ادب، احترام، تقدیر و سپاس فراوان مصدعم.

در این پیام افزوده‌شده است: بی‌گمان عزم، همت و درایت والای جهادگران حوزه سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران، کادر بیمارستان‌ها، بسیجیان، طلاب جهادی، همه سلامت‌یاران در عرصه‌های گوناگون و ملت بزرگ ایران بر موج کرونا و همه چالش‌ها فائق خواهد آمد و حوزه همراه و در کنار آنان بوده و خواهد بود.

در پایان این پیام آمده است: از همه خدمات و زحمات عزیزان، طلاب عزیز، جوانان پرشور و انقلابی، پرستاران و پزشکان و کادر بیمارستان‌ها و مسئولان محترم سپاسگزارم و دعاگو و درخدمتم.

بر اساس تازه‌ترین آمار رسمی، تاکنون ده‌ها تن از افراد مشکوک یا آلوده به کرونا درمان و ترخیص و همچنین ۲۰ تن نیز براثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در قم ازدست‌داده‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

 بیماری کرونا ازنظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ۲۰۵ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور گزارش‌شده و تاکنون ۱۲۳ نفر از بیماران بهبودیافته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه