English

در راستای مقابله با ویروس کرونا؛

ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در هرمزگان لغو شود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، گفت: ستادهای اسکان استان و آموزش و پرورش از پذیرش مهمانان در راستای مقابله با ویروس کرونا خودداری کنند.

ستادهای اسکان مهمانان نوروزی در هرمزگان لغو شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اسلام باوقار عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، در نطق پیش از دستور جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور بیان کرد: با توجه به اینکه هر ساله در ایام تعطیلات نوروز، میهمانان و گردشگران زیادی به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر می کنند، از مسئولان درخواست می شود که برای تعطیلات نوروز ۹۹،  ستادهای اسکان استان و آموزش و پرورش از پذیرش میهمانان خودداری کنند.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: با توجه به کمبود امکانات بهداشتی در سطح مدارس استان و جهت جلوگیری از یک فاجعه بزرگ، پیشنهاد می شود که آموزش و پرورش استان هرمزگان، ستادهای اسکان میهمانان را لغو کند تا از پذیرش میهمانان و مسافران جلوگیری شود و مدارس در اختیار مهمانان قرار نگیرد.

باوقار در پایان از مسئولین و کادر درمانی و بهداشتی بیمارستان ها که در این روزهای سخت، خطرات را به جان خریده اند و در صف مقدم سلامت ایثار و جانفشانی می کنند تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه