English

علی صالحی:

دیه دانش‌ آموزان نخبه هرمزگان پرداخت می شود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از پرداخت دیه دانش‌ آموزان نخبه هرمزگان خبر داد.

دیه دانش‌ آموزان نخبه هرمزگان پرداخت می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، با صدور دستور ویژه ای خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از وی خواست به منظور تسریع در پرداخت دیه دانش آموزان نخبه هرمزگانی تمهیدات لازم را اتخاذ و اقدامات قانونی را انجام دهد.

وی در متن این دستور با اشاره به اینکه تأخیر به وجود آمده در پرداخت دیه این دانش آموزان از سوی شرکت بیمه مربوطه به هیچ وجه قابل قبول نبوده و موجب تألم خاطر مضاعف برای خانواده های جانباختگان این سانحه اندوه بار شده است ، از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خواست با ورود به موضوع، شرایط تسریع در پرداخت خسارات را فراهم سازد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: در همین رابطه به محض صدور دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستانی مرکز استان ضمن دعوت از مدیر نمایندگی شرکت بیمه مربوطه و بررسی شرح عملکرد و اقدامات به عمل آمده به منظور احقاق حقوق عامه ضمن تعیین ضرب الاجل یک هفته ای، پرداخت دیه دانش آموزان نخبه هرمزگانی را خواستار شد.

  وی یادآور شد: به دستور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ، پرونده فوت شدگان به صورت فوق العاده پیگیری و در این راستا دیه ۹ دانش آموز جان باخته به حساب سپرده منتقل شد تا مبلغ موردنظر به حساب اولیای این عزیزان واریز شود.

گفتنی است : در اولین ساعات بامداد روز جمعه ۱۰ شهریورماه ۱۳۹۶، اتوبوس حامل دانش‌ آموزان دختر نخبه هرمزگانی در مسیر بازگشت از اردوی علمی واژگون شد که وقوع این حادثه در محور بندرعباس-داراب منجر به جان باختن ۹ نفر و مصدومیت ۳۳ تن دیگر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه