English

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد:

خواب آلودگی علت اصلی واژگونی اتوبوس تهران- شیراز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشوراعلام کرد:خستگی و خواب آلودگی راننده علت اصلی واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در ورودی شهر سپاهان شهر اصفهان بوده است.

خواب آلودگی علت اصلی واژگونی اتوبوس تهران- شیراز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اعلام کرد: بررسی شواهد و مستندات در دسترس، بیانگر آن است که عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده ، منجر به برخورد با گاردریل ورودی رمپ ، خروجی از محور و واژگونی به پهلوی چپ اتوبوس شده است.

این گزارش حاکی است این اتوبوس ساعت 22 شب گذشته 7 بهمن ماه از مبدا پایانه بیهقی شهرتهران به مقصد شیرازعازم شده و ساعت 4:35 بامداد امروز در ورودی شهر سپاهان شهر اصفهان دچار واژگونی گردیده است.

گفتنی است، راننده این اتوبوس از سال 88 تا کنون فعالیت داشته وحداقل 215 سفر در مسیر تهران – شیراز  و بالعکس عملکرد داشته و در واقع به مسیر آشنایی کامل داشته است.همچنین براساس بررسی‌های اولیه راننده این اتوبوس دارای کارت هوشمند بوده‌  و اتوبوس مذکور دارای کارت معاینه فنی بوده است.

به گزارش موج، متأسفانه به دلیل واژگونی اتوبوس تهران- شیراز 10نفر از مسافران این اتوبوس جان خود را از دست داده‌اند و 18 نفر نیز مصدوم  شده‌‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه