English

مجید صدری اعلام کرد:

استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا مشترکین شرکت مخابرات می توانند از خدمات غیر حضوری مخابرات استفاده کنند.

استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجید صدری بیان داشت: مشترکین شرکت مخابرات ایران برای کاهش تردد در اماکن عمومی و حفظ سلامت خود، می توانند از خدمات غیرحضوری شرکت از جمله سامانه ۲۰۰۰، کد دستوری# ۲۰۲۰* و بخش مخابرات من در پرتال استفاده کنند.

وی با  اشاره به اجرای طرح اضطراری کاهش خطرات احتمالی ویروس کرونا افزود: همکاران دچار بیماری‌های قلبی، ریوی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین جانباران عزیز، طبق صلاحدید مدیران ارشد منطقه تا اطلاع ثانوی و برای حفظ سلامت خود و نزدیکان و اطرافیان، فعالیت‌های شرکت را به صورت دورکاری و با رعایت الزامات ایمنی در منزل انجام می دهند.

صدری افزود: به مراکز پرتردد شرکت مخابرات همچون دفاتر امور مشتریان در سراسر کشور تاکید کرده ایم تا تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن محیط بطور پیوسته و استفاده از اقلام بهداشتی ضروری انجام شود و بتوانیم جدی‌تر با رعایت سلامت کارکنان و مشترکان به امور روزمره بپردازیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان با بیان اینکه مبارزه و پیشگیری از هر بحرانی همت، همکاری و اراده جمعی را می‌طلبد،اظهار امیدواری کرد با آرامش و رعایت پیشگیری های لازم در سطح ملی و موارد تصویب شده همانند دورکاری های لازم و جلوگیری از ترددهای غیرضروری شاهد ریشه‌کنی این بیماری در آینده نزدیک باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه