English

مجید صدری خبر داد:

افزایش سود خالص ۲۰۱ درصدی شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از افزایش سود خالص ۲۰۱ درصدی شرکت مخابرات ایران با انتشار گزارش مالی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

 افزایش سود خالص ۲۰۱ درصدی شرکت مخابرات ایران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مجید صدری با تشریح رشد قابل توجه سود عملیاتی و عملکرد عالی شرکت مخابرات ایران گفت: با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه ۹۸ ، شاهد رشد درآمدهای عملیاتی و غیرعملیاتی هستیم.

وی با تشکر از نقش حمایتی هیات مدیره تلاشگر شرکت، سهامداران عمده و مجموعه وزارت ارتباطات در هم افزایی موثر در دستیابی به این روند رو به رشد افزود: در بخش سود عملیاتی  ۱۶۱درصد سود در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به ۹ ماه اول سال گذشته محقق شده است.

مجید صدری با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران و تمام کارکنان شرکت در رقم زدن این پیشرفت محسوس، بیان کرد: در همین مدت، درآمد غیرعملیاتی ۱۰۰ درصد و درآمد خدمات عمده ۵۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی در مخابرات های مناطق کشور، گزارش ۹ ماهه سال جاری حاکی از رشد میانگین ۳۰درصدی درآمد مناطق است که در این میان استان های هرمزگان، خراسان شمالی، زنجان و یزد، با ثبت رشد بیش از ۵۰ درصد درآمد، نسبت به مدت مشابه سال قبل، عملکرد بهتری داشته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه