English

سید مجید صدری:

اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است.

اولویت مخابرات رضایتمندی مشتریان است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید مجید صدری اظهار کرد: در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت واگذاری سرویس های تجاری ، روند اداری، تجاری و مالی فرایند فروش و تحویل سرویس به مشتریان را مورد بررسی قرارداد.

صدری در این جلسه بر اهمیت رسیدگی به حقوق مشتریان و رفع مشکلات و موانع فنی و اداری موجود تاکید و مدیران منطقه تهران را به تلاش و نظارت بیشتر بر نحوه ارایه خدمت به مردم توصیه و جلب رضایت مشتریان را هدف نهایی مجموعه شرکت مخابرات ایران دانست.

وی با اشاره به اهمیت استان تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی و اجتماعی، و پوشش جمعیتی بالا و برخورداری از امکانات فنی و ارتباطی بیشتر اظهار داشت: در برنامه ریزی های توسعه شرکت مخابرات ایران و تسهیل خدمت رسانی به مردم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تسهیل در فرآیند خدمت رسانی به مردم گفت: به منظور کنترل برنامه ها و نظارت بر اصلاح فرایندهای ارائه خدمات مختلف به شهروندان، در جلسات آینده مدیران مخابرات منطقه تهران نیز حضور خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه