English

تشکیل جلسه اضطرار ادارات در خصوص کرونا ویروس

با شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران جلسه ی فوری برای پیش بینی تمهیدات جلوگیری از شیوع بیماری تشکیل شد.

تشکیل جلسه اضطرار ادارات در خصوص کرونا ویروس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج استان البرز ، استان البرز از گذشته به عنوان یک شهر و استان استراتژیک مطرح بوده و در پاره‌ای از جهات به عنوان معین پایتخت مطرح بوده است.

با توجه به این ویژگی و اینکه این استان محور مواصلاتی چندین شهر و استان دیگر است روزانه شاهد تردد چندین هزار مردم از این شهر و استان هستیم که گویای اهمیت این شهر است.

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده مدیریت بحران استان البرز و شهر کرج به توجه ویژه‌ای نیاز دارد؛ چراکه با مدیریت حساب شده می‌توان این بحران را کنترل کرد.

آنچه به نظر می‌اید این است که در گام نخست دانشگاه علوم پزشکی هماهنگ با رسانه‌ها اقدام به پخش پیام‌های اموزشی کرده و مردم و شهروندان را با راه‌های مبارزه با این بیماری آشنا کنند چراکه جلوگیری و پیشگیری هزینه کمتری نسبت به درمان دارد.

تشکیل ستاد اطلاع رسانی و مدیریت بحران در هر استان از نخستین اقداماتی بوده که انجام شده و این انتظار از مدیران دانشگاه علوم پزشکی و استانداری البرز می‌رود تا در این زمینه اقدام کرده مردم را از نگرانی خارج سازند.

در زمان‌هایی مانند این این روزهای بحرانی بازار شایعات داغ می‌شود و مردم بحران زده که آستانه تحمل‌شان به پایین‌ترین حد ممکن می‌رسد و آماده شنیدن هر خبر نادرست به عنوان خبر صحیح هستند به نظر می‌رسد که ستاد اطلاع‌رسانی بیماری کرونا بهترین روش و مسیر برای انتقال اخبار درست به شهروندان است تا از نگرانی خارج شوند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه