English

دستگاه تشخیص بیماری کرونا در البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در نشست تخصصی از صدور دستور تهیه دستگاه تشخیص بیماری کرونا و انجام آزمایشات اولیه در استان البرز در دو مرکز درمانی خبر داد.

دستگاه تشخیص بیماری کرونا در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: در نشستی که به ریاست استاندار البرز و با حضور دکتر دلارام درود معاون تولید انستیتو و رئیس مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران، دستور تهیه دستگاه تشخیص بیماری کرونا و انجام آزمایشات اولیه در استان البرز صادر شد.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد تا پایان هفته جاری مقدمات لازم به منظور استقرار دستگاه‌ها و انجام آزمایشات اولیه در استان صورت پذیرد.

کریم گفت: رئیس مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران نیز موافق همکاری مشترک مجتمع تولیدی تحقیقاتی انستیتو پاستور و دانشگاه علوم پزشکی است چرا که همکاری مشترک برای انتقال دانش فنی آزمایش تشخیص کرونا ویروس از جمله مسائلی است که مورد تأکید و توجه قرار دارد.

وی یادآور شد: بر این اساس مقرر شد در دو مرکز درمانی البرز دانش فنی آزمایش تشخیص کرونا ویروس انجام شود تا بتوان در کمترین فرصت نسبت به شناسایی شهروندان درگیر با این بیماری اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه