English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد:

آزمایش مثبت به ویروس کرونا در اصفهان نداشته‌ایم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر آزمایش مثبت ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان نداشته ایم.

آزمایش مثبت به ویروس کرونا در اصفهان نداشته‌ایم

طاهره چنگیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  با اشاره به این که علائم کرونا با سرماخوردگی و آنفلوانزا شبیه است، بیان داشت: با توجه به شرایط  برای ما همه این موارد مشکوک به حساب می آیند اما  تا کنون مورد ابتلای مثبتی در اصفهان گزارش نشده است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و تیم بهداشتی و تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی اصفهان برای مقابله با این بیماری آمادگی لازم را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: از کسانی که شرایط حاد داشته باشند نمونه‌گیری می شود و سپس برای نتیجه آزمایش به تهران ارسال می‌شود و پس از 48 ساعت نتیجه آزمایش به ما اعلام می شود.

وی با اشاره باینکه استفاده از ماسک برای افراد سالم تاثیری در انتقال بیماری آنها ندارد، افزود: تنها کسانی که مبتلا به سرما خوردگی هستند حتما از ماسک استفاده کنند .

طاهره چنگیز با اشاره باینکه بیماری کرونا نول  قابل پیشگیری است، گفت: استفاده از آب و مایعات فراوان، میوه و سبزیجات بهترین مواد غذایی هستند که ایمنی فرد برای مقابله با این ویروس بالا می برد، همچنین پرهیز از تماس های غیرضروری و شستن مداوم دست ها با آب و صابون برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه