English

آیت الله نوری همدانی:

مردم افراد اصلح را برای ورود به مجلس انتخاب کنند

یکی از مراجع تقلید گفت: مردم در انتخاب نامزدها به تدین، تعهد، تخصص، آگاهی انقلابی، خدمتگزار و دشمن‌شناس بودن را در نظر داشته باشند تا افراد اصلح به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

مردم افراد اصلح را برای ورود به مجلس انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله حسین نوری همدانی در پایان درس خارج فقه خود درمسجد اعظم قم،‌ اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی، شرکت در انتخابات واجب است و از مظاهر پایبندی به نظام اسلامی است.

این مرجع عالیقدر با اشاره به این‌که شرکت در انتخابات در این مقطع زمانی بسیار مهم است، تصریح کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام تمام سعی خود را می‌کنند تا این انتخابات آن‌طور که می‌خواهیم برگزار نشود و مطابق میل آن‌ها باشد؛ بنابراین لازم است به میدان بیاییم و تلاش کنیم انتخابات خوبی برگزار شود.

وی با بیان این‌که شرکت درانتخابات از مسائل مهم نظام اسلامی است، ‌اضافه کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای حاکی از این است که مردم این نظام اسلامی را قبول دارند و به انتخابات که از مظاهر این نظام است، اهمیت می‌دهند.

آیت الله نوری همدانی  ادامه داد: شرکت در انتخابات تعیین‌کننده سرنوشت کشور و خودمان است و ‌لازم است مردم را به حضور حداکثری تشویق نماییم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده زیادی مانند آمریکا و صهیونیست‌ها دارد که سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا از هر فرصتی علیه کشور و مردم این سرزمین استفاده کنند.

آیت الله نوری همدانی  افزود: برخلاف میل دشمنان سیلی خورده نظام، جامعه‌ای در ایران به وجود آمده که همه آن‌ها را کنار زده، تحولی و بیداری ایجاد و مظلومان و محرومان جهان را امیدوار کرده‌است.

وی اضافه کرد: دشمنان تلاش می‌کنند با پول و ظلم با ما مقابله کنند، ما هم باید در جبهه‌گیری در برابر دشمنان مقاوم باشیم و سعی کنیم با شرکت در انتخابات، عظمت نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان بکشیم.

وی با بیان این‌که دشمنان سعی درالقای بی‌علاقه بودن مردم به نظام جمهوری اسلامی دارند، خاطرنشان کرد: برای این‌که بیداری و هوشیاری خودمان را نشان دهیم باید شرکتی باشکوه در انتخابات داشته باشیم و در ساعات اولیه روز جمعه در پای صندوق‌های رای حضور داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه