English

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز:

در حوزه کارگری و تعاونی ظرفیت‌های ملی داریم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در نشست خبری با استاندار البرز خواستار حمایت هرچه بیشتر از قشر کارگری شد.

در حوزه کارگری و تعاونی ظرفیت‌های ملی داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست استاندار البرز ضمن ارائه گزارشی از بازار کار و تشکلات استان اظهارکرد: در استان البرز بیش از هزار تعاونی فعال در حوزه های مختلف کشاورزی، مسکن، حمل و نقل و سایر تعاونی ها با رویکرد جدید دولت تدبیر و امید در حوزه دانش بنیان مشغول فعالیت هستند.

حسین فلاح نژاد تصریح کرد: در استان با 120 شورای اسلامی، 149 نماینده کارگر، 24 انجمن صنفی کارگری و 55 انجمن صنفی کارفرمایی در قالب 7 کانون فعال هستند.

وی با عنوان اینکه در حوزه کارگری و تعاونی ظرفیت‌های ملی داریم، اضافه ‌کرد: اکثر مسئولان تشکلات کارگری و تعاونی استان دارای چهره ملی و کرسی های کشوری هستند.

فلاح نژاد با اشاره به رکوردهای اقتصادی استان البرز در یکسال گذشته، اظهار کرد: این امکان که با حمایت استاندار و مسئولان ذیربط محقق شد منجر به کاهش نرخ بیکاری از 16 به 13 درصد نسبت به سال قبل شدیم.

وی افزود: بر اساس سامانه تامین اجتماعی در پاییز 97 تعداد بیمه شده های اجباری 296 هزار نفر بوده که امسال به 306 هزار نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: میانگین ماهیانه هزار و 755 نفر به بیمه شدگان اجباری استان افزوده شد و در این مدت 128 نفر، ماهانه از مقرری بگیران بیمه بیکاری خارج شدند.

در ادامه همچنین مسئولین تشکلات کارگری وکارفرمایی و تعاونی ضمن بیان مشکلات ومسائل تشکلات در استان خواستار حمایت استاندار و مسئولین استان در توسعه تشکلات شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه