English

فرماندار خرم‌آباد:

۳۶۲ شعبه، رای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی را جمع‌آوری می‌کنند

فرماندار خرم آباد، گفت: 362 شعبه، وظیفه اخذ رای از مردم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی را بر عهده دارند.

362 شعبه، رای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، جعفر طولابی، گفت:‌ ۳۶۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی پیش بینی شده که از این تعداد 301 شعبه مربوط به حوزه انتخابیه خرم‌آباد و مابقی مربوط به حوزه انتخابیه چگنی است.

185 شعبه ثابت و 116 شعبه سیار در خرم آباد فعالیت خواهد کرد

وی افزود: از مجموع 301 شعبه خرم آباد، 185 شعبه ثابت و 116 شعبه سیار است که این تعداد برای تسهیل در رای گیری مردم و پوشش کامل مناطق شهری و روستایی افزایش یافته است.

فرماندار خرم آباد با اشاره به فعالیت ۱۷۰ شعبه اخذ رای شهری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد، تصریح کرد: فرآیند انتخابات تاکنون با کمترین مشکل و براساس زمانبندی پیش رفته به نحوی که با کمترین حاشیه مواجه شده و انتظار می رود مراحل بعدی نیز با صحت، سلامت و امنیت طی شود.

طولابی تصریح کرد: با توجه به وجود ۱۸۰ روستا در این حوزه انتخابیه، تعداد صندوق های سیار برای رفاه حال مردم، افزایش سرعت رای گیری و کاهش هزینه ها مورد استفاده قرار می گیرد  و تاکنون مسوولان شهرستان عملکرد خوبی نسبت به صحت انتخابات و رعایت بی طرفی داشته اند و کمترین گزارش را در خصوص گرایش مدیران و مسوولان به افراد خاص داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه