English

قرارداد یک میلیارد تومانی شرکت فناور یزد با معدن گَِل سفید

یک قرارداد در تکمیل زنجیره تولید شرکت فناور پارک علم و فناوری یزد در فرآوری فیزیکی و زیست محیطی مواد معدنی در پارک علم و فناوری یزد منعقد شد.

قرارداد یک میلیارد تومانی شرکت فناور یزد با معدن گَِل سفید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، قرارداد مشارکت در بهره‌برداری از معدن هونتیت (Huntite) یا گل سفید کریم آباد زاهدان با حضور محمد مهدی لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، عباس باقی، مدیر پردیس زیست فناوری و سیستم های پیشرفته صنعتی، محمد سپهر، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و طرفین قرارداد به امضا رسید.

این قرار داد بین نورالله ریگی معدن دار و مجتبی مرآت مدیرعامل شرکت فناور پارک علم و فناوری یزد با نام عمید فناوران آب و معدن یزد در دفتر رئیس پارک علم و فناوری یزد منعقد شد.

مرآت رییس هیئت مدیره شرکت فناور اظهار کرد: این قرارداد در تکمیل زنجیره تولید شرکت فناور پارک علم و فناوری یزد در فرآوری فیزیکی و زیست محیطی این ماده معدنی با چهار گرید مصرف صنعتی منعقد شد. 

مرآت افزود: ارزش این مشارکت در مرحله اول یک میلیارد تومان بوده و در مرحله دوم تا سقف سه میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

وی گفت: ساخت و مونتاژ برخی از ماشین الات معدنی استخراجی این قرارداد توسط یکی از شرکت های فناور پارک یزد با حمایت اعتباری صندوق پژوهش و فناوری یزد در حال اجرا می باشد.  

مجتبی مرآت، هدف از این قرارداد و سرمایه گذاری آن را فناوری در برنامه ریزی تولید و تجهیز ماشین آلات در اکتشاف و استخراج ماده معدنی هونتیت یا به عبارتی کربنات مضاف کلسیم و منیزیم،  عنوان نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه