English

در شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد مطرح شد:

بکارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست پیگیری می شود

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد تاکید کرد: سخنان نماینده مردم اردکان در مجلس در جلسه مجمع نمایندگان یزد پیرامون بکارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست لازم به پیگیری و اجرا است.

بکارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، هفتمین جلسه شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد با حضور اکثریت اعضاء و بازرس شورا در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

در این جلسه ابتدا محمدرضا خلف باغی رئیس شورا نتیجه جلسه با رئیس سازمان جهاد کشاورزی یزد در رابطه با ابلاغیه نظارت خوراک دام و دام روستایی را اعلام کرد.

وی سخنان محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس در جلسه مجمع نمایندگان پیرامون بکارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست را لازم به پیگیری و اجرا دانست.

خلف باغی حضور اعضای شورا در ساعتی مقرر در سازمان جهت برطرف کردن مشکلات مراجعین در حوزه های محیط زیست، منابع طبیعی و آب را پیشنهاد داد.

همچنین مصوب گردید که سازمان نسبت به سرمایه گذاری و خرید سهام در صندوق پژوهش و فناوری استان یزد بعنوان سهامدار اقدام نماید تا براساس آن اعضا بتوانند از تسهیلات کم بهره و سایر شرایط موجود بهره مند گردند.

در پایان رئیس شورا، به ارایه گزارش حسابرسی سال گذشته سازمان بصورت تصویری پرداخت که مورد تایید اعضاء قرارگرفت و حسابرس رسمی در بررسی حسابهای سال ۹۷ وضعیت حسابهای سازمان را از همه جنبه های حسابرسی مطلوب گزارش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه