English

شرکت مستقر در پارک علم و فناوری یزد فناور برگزیده کشور شد

در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور یک شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد فناور برگزیده کشور شد.

شرکت مستقر در پارک علم و فناوری یزد فناور برگزیده کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، مدیرعامل شرکت پترو اکتان ایساتیس (مستقر در پارک علم و فناوری یزد)، به عنوان فناور برگزیده کشور انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در حاشیه مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار که روز سه شنبه، ۲۶ آذر ۹۸ با حضور منصور غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری، سورنا ستاری  معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمدمهدی لطفی رئیس پارک علم و فناوری یزد ، شهرام شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، محمد قویدل، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک و جمعی از مدیران پارک برگزار شد، از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، محمد حسین طیب پور، مدیرعامل شرکت پترو اکتان ایساتیس به واسطه طرح تولید دوایتل هگزانوئیک اسید به عنوان فناور برتر انتخاب و از وی تجلیل شد.

گفتنی است، بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار با شعار پژوهش اثربخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید، ۲۶ تا ۲۹ آذر ۹۸ در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی