English

حسین قاسمی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مواجهه با بیمار مبتلا به کرونا ویروس

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی مواجهه با بیمار مبتلا به ویروس کرونا خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مواجهه با بیمار مبتلا به کرونا ویروس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حسین قاسمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان، به دنبال شیوع اپیدمی عفونت حاد تنفسی ناشی از ابتلا به کرونا ویروس، در کشور چین و کشورهای همسایه و لزوم آمادگی جهت مقابله با ورود احتمالی این ویروس به کشور، از برگزاری دوره آموزشی و آشنایی با تایپ جدید کرونا ویروس و چگونگی مواجهه با بیماران مبتلا به آن، ویژه تکنسین های فوریت های پزشکی خبر داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی هرمزگان، افزود: در این دوره افراد شرکت کننده با علائم بیماری آشنا شده و نحوه استفاده از کیت حفاظت شخصی و وسایل محافظتی، نحوه انتقال ایمن بیمار مشکوک و گندزدایی آمبولانس را فرا گرفتند.

وی به آمادگی پایگاه های اورژانس 115 در مقابله با موارد مشکوک پرداخت و ادامه داد: تمام تجهیزات مورد نیاز از قبیل کیت حفاظت شخصی، ماسک، دستکش، عینک محافظ و مواد ضد عفونی کننده برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس تهیه و در اختیار تمامی پایگاه های اورژانس قرار گرفته است.

قاسمی بهترین راه پیشگیری از ابتلا به این بیماری را شستشوی مداوم دست ها با آب و صابون عنوان کرد و افزود: برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس، باید از تماس با افرادی که دچار علائم سرماخوردگی و آنفولانزا هستند، پرهیز شود؛ همچنین از دست دادن و روبوسی خودداری و در محل های عمومی از ماسک استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه