English

چهار دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس کردستان اضافه شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: چهار دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی کردستان اضافه شد و هم اکنون 33 دستگاه آمبولانس پیشرفته در سطح استان وجود دارد.

چهار دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان اورژانس کردستان اضافه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، وحید یوسفی نژاد ظهر امروز در مراسم بهره برداری از آمبولانس های پیشرفته در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در حال حاضر 109 دستگاه آمبولانس در مجموعه فوریت های پزشکی دانشگاه به ارائه خدمات اورژانسی می پردازند.

یوسفی نژاد با اشاره به نوسازی ناوگان آمبولانس ها در استان اظهار داشت: هم اکنون 52 دستگاه آمبولانس که در بیمارستان ها مورد استفاده است در حال نوسازی شدن هستند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از آمبولانس های پیشرفته ادامه داد: استفاده از آمبولانس های پیشرفته با توجه به شرایط جغرافیایی و صعب العبور بودن راه های استان، یک نیاز ضروری است.

وی در خصوص ویژگی های این آمبولانس ها گفت: آمبولانس های پیشرفته دارای جدیدترین امکانات روز بر طبق استانداردهای اروپا هستند و استفاده از این نوع آمبولانس ها مشکلات زیادی از قبیل ضد عفونی کردن، شستشو، جابجایی و حمل بیماران، ارتعاشات جاده و مشکلات وارده بر مصدومین، کنترل عفونت ها و کنترل منظم وضعیت بیماران حل خواهد شد.

در ادامه این مراسم نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین اولویت های مجمع نمایندگان استان کردستان را نوسازی و بهسازی لوازم، امکانات و تجهیزات مورد استفاده در دانشگاه علوم پزشکی کردستان است.

سید مهدی فرشادان ادامه داد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کردستان و نمایندگان استان سعی خواهیم کرد که خدمات رسانی سلامت را هم از جنبه کمی و هم کیفی بروزرسانی کرده و بهترین خدمات را به مردم عزیز استان هدیه دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه