English

رئیس کل دادگستری مازندران :

۸۵۰ زندانی در راستای کاهش جمعیت کیفری در مازندران آزاد شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کاهش جمعیت کیفری در استان مازندران ضروری است و در این راستا در سالجاری تا کنون 850 زندانی آزاد شدند.

850 زندانی در راستای کاهش جمعیت کیفری در مازندران آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت السلام محمد صادق اکبری اظهار داشت : قضات باید از زندانها بازدید داشته باشند و هدف مهم از این بازدید‌ها، پیگیری مسائل و مشکلات مددجویان و اطلاع از نحوه اجرای محکومیت‌ها و برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و کوتاه کردن فرآیند رسیدگی به درخواست‌های قضایی و حقوقی زندانیان می باشد.

وی ادامه داد: قضات با حضور در زندان و دیدار با زندانیان از نزدیک می‌توانند در جریان مسائل، مشکلات و مسائل مطروحه زندانیان قرار گیرند و در چهارچوب حدود، اختیارات و مقدورات قانونی، اقدام لازم جهت حل و فصل مشکلات آنان را فراهم سازند.

اکبری تصریح کرد: مددجویان در این مدت که در ندامتگاه‌ها هستند باید تلاش کنند نگاه و رفتارشان به زندگی تغییر یابد وگرنه آزادی از زندان بدون ایجاد تحول رفتاری و اخلاقی ،مشکلی را حل نخواهد کرد.

رئیس دادگستری مازندران به موضوع صلح و سازش اشاره کرد و افزود: شورای حل اختلاف می‌تواند در کاهش آمار زندانیان بسیار مفید و اثرگذارباشد که این امر با تقویت شعب شورای حل اختلاف زندان امکان پذیرتر خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه