English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

۶ مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در مازندران احداث می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: 6 مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در شهرستانهای مختلف مازندران جهت اجرای ورزش های کارگری در حال احداث است.

6 مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران در مازندران احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، کامران اصغری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان در دوران دفاع مقدس تلاش وافری داشتند و خدمات شایسته ای ارایه دادند و امروز نیز در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید داخلی در حال خدمت هستند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز کارگران از حمایت های خوبی برخوردار هستند و در اداره کل کار حمایت های مختلفی از جامعه کاری انجام م شود.

اصغری بیان داشت: ۶۱ هزار نفر  در سامانه جامع رفاهی دولت برای ثبت نام کارگران ساختمانی متقاضی بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در مازندران ثبت ن کردد که برای 54 هزار نفر بیه صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: در سالجاری  بیش از ۵۰ انجمن ورزشی در مازندران فعال و بیش از ۲۰۰ تیم ورزشی کارگری تشکیل و در بخش‌های بانوان و آقایان از قبیل فوتبال، والیبال، بسکتبال، ورزش‌های رزمی، کشتی و.... به مسابقات کشوری و جهانی اعزام شدند.

وی از تأسیس و فعال سازی بیش از ۱۷۴ باب خانه بهداشت کارگری در واحدهای مشمول بالای ۵۰ نفر با هدف پیگیری معاینات ادواری کارگران و امور بهداشتی و رفاهی خبر داد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه