English

رئیس کمیته ملی المپیک در کرمانشاه:

روند توسعه کرمانشاه در تراز عالی کشور قرار دارد

صالحی امیری در مراسم کلنگ زنی ١٥ زمین چمن مصنوعی در استان کرمانشاه گفت: نگاه علمی به کرمانشاه نشان می‌دهد این استان لحاظ عملکردی در تراز عالی است و از مسیر انزوا خارج و در مسیر تعالی و پیشرفت قرارگرفته است.

روند توسعه کرمانشاه در تراز عالی کشور قرار دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس کمیته ملی المپیک با تأکید بر اینکه کرمانشاه روزی به لرزه درآمد اما امروز این استان مقاوم و استوار در مسیر توسعه حرکت می‌کند، ابراز داشت: ارزیابی و نگاه علمی به کرمانشاه نشان می‌دهد این استان لحاظ عملکردی در تراز عالی است و این سرزمین از مسیر انزوا خارج و در مسیر تعالی و پیشرفت قرارگرفته است.

صالحی امیری بابیان این مطلب که مسیر توسعه در کرمانشاه تداوم دارد، بیان داشت: در این راستا برای توسعه آینده‌نگر باید منابع انسانی توانمند تربیت کنیم و ارتقاء این شاخص از توجه به این نسل جدید ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: قطار توسعه کرمانشاه با سرعت روی ریل پیشرفت قرارگرفته است، این مسیر صحیح است و تداوم خواهد داشت اما برای آینده نسلی بادانش و آگاهی تربیت کنید.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین بابیان اینکه مردم کرمانشاه خونگرم، صمیمی، بامعرفت و بافضیلت هستند و کرمانشاه چشمه جوشان تولید قهرمان‌پروری است، گفت: این استان مهد و کانون قهرمان‌پروری است و نگین درخشانی است که همیشه در ایران‌زمین می‌درخشد.

وی تصریح کرد: این استان مرکز صنعت و دروازه توسعه در مسیر صادرات است و از کسانی که مسئولیت پیشرفت را پذیرفته‌اند، قدردانی می‌کنم.

امیری صالحی ادامه داد: جهت‌گیری کلی استان توسعه زیرساخت‌ها، اشتغال‌زایی حل چالش‌های معیشتی و توجه به نشاط اجتماعی است و آنچه تداوم حیات اجتماعی را تضمین می‌کند، جامعه زنده جامعه‌ای است که انسان‌های سرزنده داشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح ١٥ زمین چمن مصنوعی در کرمانشاه این اقدام را کاری بسیار ارزشمند و قابل‌تقدیر دانست و گفت: افتتاح این طرح‌ها با پیگیری استاندار کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان و مشارکت خیرین انجام‌شده است و نکته مهم در این کار مسئولیت اجتماعی صاحبان صنعت و سرمایه است.

وی بابیان اینکه به‌یقین دولت به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی مردم باشد و نهادهای خصوصی می‌توانند پشتیبان مردم باشند و به دولت کمک کنند، اظهار داشت: صاحبان سرمایه و صنعت بازار و تجارت با پذیرش مسئولیت اجتماعی به کمک دولت بیایند.

رئیس کمیته ملی المپیک بیان داشت: نیاز امروز جامعه ما نشاط و شادکامی است و به‌یقین نقطه آغاز قهرمانی از همین محله‌هاست و از کرمانشاه در المپیک‌های بعدی شاهد حضور قهرمانان بیشتری خواهیم بود.

وی احداث این زمین‌های چمن مصنوعی، نگهداری و بهره‌برداری این طرح‌ها را کار مهمی در مسیر توسعه کرمانشاه عنوان کرد که در توسعه سرانه ورزشی استان نیز مؤثر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه