English

شهردار اصفهان خبر داد:

برقراری تعاملات با دانمارک در حوزه گردشگری

شهردار اصفهان از برقراری تعاملات با دانمارک در حوزه گردشگری خبر داد.

برقراری تعاملات با دانمارک در حوزه گردشگری

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت اله نوروزی در دیدار سفیر ایران در دانمارک به شرایط دشواری که تحریم ها برای فعالیت های شهری مانند خریداری برخی تجهیزات ایجاد کرده است، اشاره و اظهار کرد: با وجود این چالش ها می توانیم به واسطه حضور شما، تعاملاتی را با دانمارک در حوزه گردشگری برقرار کنیم.

وی به برگزاری هفته های مشترک در قالب طرح اصفهان ۲۰۲۰ با دانمارک اشاره و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای گردشگری، فعالیت های اقتصادی، همکاری های فرهنگی و دانشگاهی از دیگر زمینه های همکاری بین اصفهان و دانمارک می تواند باشد.

شهردار اصفهان در این دیدار با اشاره به اینکه خوشحالیم که یک خانم اصفهانی به عنوان سفیر دانمارک انتخاب شده است و می تواند منشأ خیر و برکت برای شهر اصفهان باشد، اظهار کرد: جایگاه سفیر در نظام سیاسی ما بالاست و سفیر در خارج از کشور مانند استاندار در یک استان می تواند فعالیت و نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیدوارم با انتخاب شما به عنوان سفیر ایران در دانمارک فرصت های تعامل اصفهانی ها با زمینه های مشترک بین اصفهان و دانمارک فراهم شود، گفت: ما با هیچ یک از شهرهای دانمارک پیوند خواهرخواندگی نداریم و امیدواریم با حضور شما زمینه این کار با یکی از شهرهایی که با اصفهان خویشاوندی اقتصادی، علمی، فرهنگی، صنعتی و ... دارد، فراهم شود.

قدرت اله نوروزی با اشاره به اینکه نگاه مدیریت شهری، به جای توسعه صنعت در اصفهان که بلای جان بشر شده است، توسعه گردشگری برای ایجاد اشتغال در شهر است، ادامه داد: طرح اصفهان 2020 در همین زمینه تدوین و اجرا شده است تا گردشگری را به عنوان یک صنعت برای اصفهان مطرح کنیم تا منشأ تحول برای شهر باشد.

وی به شرایط دشواری که تحریم ها برای فعالیت های شهری مانند خریداری برخی تجهیزات ایجاد کرده است، اشاره و اظهار کرد: با وجود این چالش ها می توانیم به واسطه حضور شما، تعاملاتی را با دانمارک در حوزه گردشگری برقرار کنیم.

شهردار اصفهان به برگزاری هفته های مشترک در قالب طرح اصفهان ۲۰۲۰ با دانمارک اشاره و تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری تورهای گردشگری، فعالیت های اقتصادی، همکاری های فرهنگی و دانشگاهی از دیگر زمینه های همکاری بین اصفهان و دانمارک می تواند باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه