English

ذوالقدر دختر جاشنین ذوالقدر پدر مى شود

سیده فاطمه ذوالقدر چهره سیاسی اصلاح طلب، و نماینده مردم تهران، در دهمین دوره مجلس شوراى اسلامى حوزه انتخابیه خود را از تهران به شرق هرمزگان تغییر داد.

ذوالقدر دختر جاشنین ذوالقدر  پدر مى شود

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، پس از اینکه شنیده هایى مبنى برعدم احراز صلاحیت سید مصطفى ذوالقدر نماینده فعلى و داوطلب نمایندگى حوزه شرق هرمزگان در محافل سیاسى به گوش مى رسید، امروز صبح خبرى مبنى تغییر حوزه انتخابیه دختر وى در فضاى مجازى منتشر شد. 

از این رو در گفتگو اختصاصى با سیده فاطمه ذوالقدر صحت این خبر منتشر شده را جویا شدیم، وى در این رابطه گفت: هم اکنون در حال تغییر حوزه انتخابیه خود به شرق هرمزگان هستم و این خبر را تا ساعتى دیگر به صورت رسمى اعلام مى شود. 

گفتنى است؛ در دهمین دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى سیده فاطمه ذوالقدر، در لیست سی نفرهٔ ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان: گام دوم در تهران حضور داشت و توانست با کسب ۱٬۱۵۵٬۲۸۴ رأی، در رتبهٔ بیست و یکم تهران، وارد مجلس دهم شود.

شایان ذکر است؛ بر اساس قانون به داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان تاییده شده، تنها یک بار در مرحله اول انتخابات اجازه داده می‌شود تا 15 روز قبل از روز اخذ رای حوزه انتخابیه خود را از طریق وزارت کشور یا حوزه‌ای که در آن ثبت‌نام کرده‌اند، تغییر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه