English

سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم در اولویت قرار دارد

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه گفت: سلامت انتخابات، صیانت از رأی مردم و مشارکت حداکثری هدف اصلی در انتخابات اسفندماه است.

سلامت انتخابات و صیانت از رأی مردم در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، افشین کریمی در نشست توجیهی داوطلبین تأیید صلاحیت شده، بی‌طرفی و قانون‌مداری را برای مجریان انتخابات یک اصل مهم دانست و اظهار داشت: هدف غایی ما سلامت انتخابات، مشارکت حداکثری و صیانت از رأی مردم است و در این انتخابات با همدلی و همراهی اقتدار نظام را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی از حضور گسترده مردم در پای صندوق رأی به‌عنوان موضوعی مهم سخن گفت و خاطرنشان ساخت: فرصت انتخاب بیشتر برای مردم سبب کارآمدی مطلوب می‌شود و تجربه انتخابات این موضوع را ثابت کرده است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کرمانشاه در ادامه گفت: همه داوطلبین از بینش و آگاهی لازم برخوردارند و دلسوز انقلاب و نظام هستند.

کریمی در ادامه ضمن اشاره به حقوق و تکالیف داوطلبین برخی مفاد قانونی را برای کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه تبیین و تشریح کرد و گفت: آگاهی و آشنایی داوطلبین با قوانین موضوعی بسیار مهم است و با پایبندی به قانونی همگی لازم را برای برگزاری مناسب و شکوهمند انتخابات به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان داریم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات تصریح کرد: همه نهادهای مجری و نظارتی گزارش تخلف‌های احتمالی داوطلبین را در سطح استان بررسی و بر اساس قانون برخوردهای لازم را انجام خواهند داد و دست‌اندرکاران نیز ضمن عمل به وظایف، حافظ رأی مردم خواهند بود.

 وی افزود: همکاری نزدیکی با ستاد پیشگیری داریم و به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده است که استفاده از امکانات دولتی برای کاندیداها ممنوع است، این اصل را اجرا خواهیم کرد و فرمانداران و دست‌اندرکاران نیز بر اساس اصل بی‌طرفی به وظایف عمل خواهند کرد.

کریمی به تأثیر شفافیت منابع مالی کاندیداها در برگزاری انتخابات سالم و افزایش سرمایه اجتماعی تأکید کرد و گفت: منابع مالی باید مشخص شود و در سامانه تحت وب نیز ثبت شود.

این مقام مسئول در حوزه بازرسی انتخابات استان افزود: این قول را خواهیم داد که به‌عنوان نماینده دولت با تمام توان به‌عنوان بی‌طرف از رأی مردم صیانت نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی