English

محسن هاشمی:

مشکلات بزرگ را به علت آبروداری مطرح نمی‌کنیم

رییس شورای شهر تهران گفت: ما جامعه‌ای هستیم که مشکلات بزرگ را به علت آبروداری مطرح نمی‌کنیم و این حالت در نظام جمهوری اسلامی نیز شکل گرفته و مشکلات پنهان می‌شود، اما دیگر نمی‌توان این راه را ادامه داد و امیدوارم این پنهان کاری کنار گذاشته شود.

مشکلات بزرگ را به علت آبروداری مطرح نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در آیین تجدید میثاق مدیران شهری با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: این سومین سال است که شورای شهر دوره پنجم برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب در حرم امام خمینی(ره) حاضر می شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: پیش‌تر درباره بحران‌ها صحبت کردم، متاسفانه امسال هم شاهد همان بحران‌های هم افزا و همزاد هستیم که برای کشور مشکلاتی را ایجاد کرده است و می‌توانیم به تحریم‌های آمریکا  جنایتکار اشاره کنم.

هاشمی ادامه داد: شرایط ما امروز دشوار‌تر شده است و برای جلب اعتماد عمومی مردم بیشتر تلاش می‌کنیم، زیرا اگر اعتماد عمومی لطمه بخورد دچار مشکل جدی می‌شویم و با توجه به رهنمودهای امام خمینی(ره) از عقلانیت و وحدت مردم باید استفاده کنیم تا کشور بیمه شود.

او گفت: یکی از مسائل مهم برای افزایش اعتماد مردم گروه‌های مرجع هستند که می‌توانند در کنار آن‌ها اعتراض‌های مردم را مدیریت و هدایت کنند و اگر این رابطه از بین برود باز هم دچار مشکل خواهیم شد.

رییس شورای شهر تهران افزود: جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کند که در دوره عمر خود هرساله حداقل یک انتخابات برگزار کرده است و اگر اجازه دهیم همه تفکرات در انتخابات شرکت کنند، وضعیت مطلوبی خواهیم داشت.

هاشمی ادامه داد: در ابتدای انقلاب شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی محور حرکت بود و اگر بتوانیم محوریت را حفظ کنیم باید به نیاز‌های مردم مانند معیشت و امنیت توجه کنیم و اگر مردم یک جامعه امنیت و معیشت مطلوب داشته باشند می‌توانند به دیگر مسائل فکر کنند.

او گفت: ما باید به دین و دنیای مردم توجه کنیم و اگر دنیای مردم تأمین نشود، باز هم دچار مشکل خواهیم شد و باید به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما جامعه‌ای هستیم که مشکلات بزرگ را به علت آبروداری مطرح نمی‌کنیم و این حالت در نظام جمهوری اسلامی نیز شکل گرفته و مشکلات پنهان می‌شود، اما دیگر نمی‌توان این راه را ادامه داد و امیدوارم این پنهان کاری کنار گذاشته شود.

هاشمی ادامه داد: ما در دی و آبان ماه حوادثی را داشتیم که مناسب نبود و باید تک تک آن‌ها را دنبال کنیم و به جای آبروداری مشکل را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه