English

رشد ۵۰۰ درصدی پروژه های عمرانی در البرز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: در ایام الله دهه فجر شاهد کلنگ زنی و افتتاح 305 پروژه دولتی و 110 طرح در بخش خصوصی در استان البرز هستیم.

رشد 500 درصدی پروژه های عمرانی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مهدی جمالی نژاد روز چهارشنبه ۱۶ بهمن در آغاز عملیات عمرانی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی کوثر در شهرستان اشتهارد اظهار کرد: در دهه فجر ۳۰۵ پروژه دولتی با حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و ۱۱۰ طرح بخش خصوصی با بیش از ۹۸۹ میلیارد تومان اعتبار در البرز افتتاح می شود.

وی بیان کرد: در کل کشور افتتاح پروژه‌های عمرانی بیش از ۷۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته که این رشد در البرز  بیش از ۵۰۰ درصد است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت:حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ پروژه قابل افتتاح و کلنگ زنی در این ایام در کشور داریم که تاثیر بسزایی در اقتصاد ایران دارد.

 وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌های زیادی در این روزها در کشور افتتاح می‌شود که در شرایط اقتصادی کنونی رسیدن به این نتایج قابل تقدیر است.

جمالی نژاد بیان کرد: در مجموع ۴۱۵ پروژه دولتی و خصوصی مشتمل بر بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی در البرز ویژه دهه فجر داریم که اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به حضور تاثیرگذار بخش خصوصی در کنار بخش دولتی گفت: افراد حاضر در بخش خصوصی با سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف ورود و اقدام به انجام کارهای زیربنایی و زیرساختی می‌کنند که بابت این مهم از آنها قدردانی می‌شود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عنوان کرد: خوشبختانه قطار پرسرعت به ثمر رسیدن پروژه‌های عمرانی و صنعتی در کشور به خوبی پیش می‌رود و این‌ حرکت کند نشده است و امروز نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی طرح‌های صنعتی- تولیدی در البرز هستیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه