English

آیت الله نوری همدانی:

۲۲ بهمن روز نمایش عظمت، عزت و وحدت ملت ماست

آیت الله نوری همدانی گفت: روز به روز بعد از انقلاب پیشرفت بیشتری حاصل شده است،‌ بله نواقصی هم مربوط به معیشت مردم، گرانی و امثال آن هست اما ۲۲ بهمن روز نمایش عظمت، عزت و وحدت ملت ماست.

 ۲۲ بهمن روز نمایش عظمت، عزت و وحدت ملت ماست

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله حسین نوری همدانی درجلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم،‌ اظهار کرد: عظمت، فکر و فرهنگ ملت ایران در۲۲ بهمن در برابر دشمنانی که امروز مقابل ما صف آرایی کردند، متجلی می‌شود.

این مرجع عالی‌قدر بیان کرد: در۲۲ بهمن امسال که چهل و یکمین سالگرد تاسیس نظام مهم اسلامی است، مانند هر سال یک راهپیمایی عظیم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر سال که از عمر این نظام سپری می‌شود، به وسیله پیشرفت‌هایی که به وجود می آید، ما نسبت به این نظام قدردان‌تر می‌شویم و بهتر نظام اسلامی را می‌شناسیم.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: در این چند سال سپری شده از عمر انقلاب اسلامی، وقتی فکر می‌کنیم از لحاظ فکر و فرهنگ، پیشرفت‌های علمی در دانشگاه‌ها، پیشرفت‌هایی که در زمینه نظامی و جهاد در جبهه اسلام شکل گرفته و از لحاظ جریان‌های زندگی، شاهد ترقی و رشد بسیاری نسبت به قبل از انقلاب هستیم،‌ چرا که این نظام اسلامی،‌ ولایی و قرآنی است.

وی با اشاره به شرکت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: بر همه آحاد واجب است که در روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی شرکت کنند و با شور و عشق به میدان بیایند و با وحدت و اتحاد، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنند و عزمت اسلام را نشان دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی