English

آیت الله نوری همدانی:

افراد دلسوز و انقلابی نیاز امروز جمهوری اسلامی هستند

آیت الله نوری همدانی نیاز امروز جمهوری اسلامی را افراد دلسوز و انقلابی دانست.

افراد دلسوز و انقلابی نیاز امروز جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را مدنظر قرارداد و اظهار داشت: مسئولان باید برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات کشور تلاش کنند.

وی بیان داشت: بازرسی در نظام اسلامی کاری مهم و حساس است و افرادی باید متصدی این کار شوند که محکم و مقاوم به پیش بروند که الحمدلله محقق شده است.

آیت الله همدانی اظهار کرد: امیرمؤمنان در نامه ۵۳ نهج البلاغه به مالک اشتر، نظام نامه ای جامع و کامل ارائه داد که تاکنون مانند آن نوشته نشده است، حضرت می فرماید کسانی باید برای خدمت انتخاب شوند که کاردان و متعهد باشند و بتوانند کار انجام دهند.

وی با تاکید بر مقابله جدی با فساد در زمینه های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف مقابله شود.

این مرجع تقلید افزود: امیرمؤمنان می‌فرماید یک مسؤول نباید به عمل خود به عنوان یک طعمه و وسیله امرار معاش نگاه کند بلکه باید بداند که امانت است و اگر کوتاهی کند مسؤول خواهد بود.

وی در پایان از خدمات و اهتمام جدی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به افرادی آگاه و دلسوز نیاز دارد که در خدمت انقلاب باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان رییس بازرسی کل کشور در سفر به قم همچنین با آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید دیدار کرده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی