English

نجات مسافران گرفتار در جاده های برفگیر کرج

تیم های کوهستان و امداد و نجات البرز درعملیات جستجو با همکاری راهداری و دهیاری دوروان موفق شدند ۱۰ نفر گرفتار در برف را نجات دهند.

نجات مسافران گرفتار در جاده های برفگیر کرج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، رییس جمعیت هلال احمر کرج گفت: امدادگران البرز بامداد چهارشنبه سرنشینان پنج دستگاه خودرو را در جاده های کوهستانی و برفگیر دوروان شهرستان کرج نجات دادند.

سید فتح الله هاشمی نژاد افزود:  مسافران گرفتار در برف شب گذشته درمنطقه کوهستانی دوروان شهرستان کرج با تماس تلفنی از مرکز امداد رسانی هلال احمر کمک خواستند که تیم امدادی به اطراف روستاهای شمالی اعزام شد.

وی عنوان کرد:  تیم های کوهستان و امداد و نجات عملیات جستجو با همکاری راهداری و دهیاری دوروان موفق شدند ۱۰ نفر گرفتار در برف را نجات دهند.

هاشمی نژاد از مردم خواست با توجه به شرایط متغییر هوا در فصل زمستان از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی مانند مسیر کرج - چالوس خودداری کنند.

رییس جمعیت هلال احمر کرج یادآورشد که هموطنان می توانند درصورت نیاز امدادی با سامانه ۱۱۲ هلال احمر البرز تماس حاصل کنند.

برهمین اساس تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های کوهستانی شهرستان کرج استقرار دارند.

 افرادی که قصد کوهنوردی در مناطق کوهستانی را دارند ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی کوهنوردی از افرادی که آشنا به منطقه هستند، کمک بگیرند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه