English

مدیرکل راه آهن قم خبرداد؛

رشد ۶۱ درصدی قطار های حومه‌ای قم–تهران

مدیر کل راه آهن قم با بیان اینکه قطار های حومه ای قم – تهران با استقبال خوب مسافرین روبرو شده است،گفت:در ده ماهه سال 98 با افزایش تعداد رام قطار های این مسیر شاهد رشد 60 درصدی مسافر قطار حومه قم تهران هستیم.

رشد 61 درصدی قطار های حومه‌ای قم–تهران

به گزارش خبرگزاری موج قم، محسن اعتماد در گفت و گویی، افزایش قابل توجه مسافرین قطار های حومه‌ای قم تهران را مورد تاکید قرارداده و افزود: در 10 ماهه سال 97تعداد مسافر خروجی 281 هزار و 511 نفر بوده که در سال جاری با افزایش 60 درصدی به 449 هزار و 190 نفر افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: همه روزه ۱۲ رام قطار به صورت رفت و برگشت و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ رام در حال تردد دراین مسیر و در حال خدمات رسانی به مردم شریف استان قم می باشند.

مدیر کل راه آهن قم همچنین بیان کرد: کارکنان راه آهن قم در دوماهه آذر و دی ماه سالجاری  11هزار نفر ساعت دوره آموزش ضمن خدمت پیمودند.

وی تصریح کرد: با اشاره به اینکه آموزش کارکنان مؤلفه اساسی تغییر و بهبود است و می تواند در فرایند کاری کارکنان تاثیر بسزایی داشته باشد عنوان کرد: در همین راستا در آذر  و دی ماه سال جاری تعداد  712 نفر از کارکنان در 50  دوره مختلف آموزشی جمعاً به میزان 11 هزار و 609  نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

اعتماد از رشد هزار درصدی نفر ساعت آموزش راه آهن قم خبر داد و افزود:از کل آموزشهای ارائه شده درآذر و دی ماه  سال جاری که در واحد آموزش و تحقیقات این اداره کل  برگزار گردید، که تعداد 7 هزار و 254 نفر ساعت مربوط به آذر ماه و 4355 نفر  ساعت آموزش مربوط به دیماه سالجاری بوده است.  

وی اظهار کرد: آموزش و توسعه فضا های آموزشی باعث می‌شود تا کارکنان توانایی‌های بیشتری را کسب نموده ودر مراحل پیشرفت شغلی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل راه آهن قم با بیان اینکه بالا بردن دانش کارکنان باعث افزایش رضایتمندی مشتریان و ارباب رجوع خواهد شد ،خاطر نشان کرد: در دی ماه سال جاری نیز به میزان 2 هزار درصد رشد را نسبت به مدت مشابه  سال گذشته شاهد بودیم  که تعداد 4 هزار و 355  نفر ساعت آموزش دیده اند.

وی گفت:مجموعا 521 نفر از کارکنان از دوره های آموزشی این اداره کل بهره مند شده اند، این در حالی است که در آذر ماه سال گذشته 520 نفر ساعت و در دی ماه 192 نفر آموزش  ضمن خدمت را گذرانیده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه