English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان خبر داد:

بهره برداری بیش از ۵۰ طرح شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دهه فجر امسال 53 پروژه مرتبط با شرکت توزیع برق با 188 میلیارد و 383 میلیون ریال اعتبار در نقاط مختلف استان کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره برداری  بیش از 50 طرح شرکت توزیع نیروی برق در دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا لهونیان صبح امروز دوشنبه با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر، 6 طرح در سنندج با 14 میلیارد و 160 میلیون ریال اعتبار افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به اصلاح شبکه فشار متوسط ضعیف هوایی و اصلاح روشنایی معابر خیابان شهدا، رفع ضعف ولتاژ شهرک زاگرس خیابان سیروان و اصلاح پست‌های زمینی اشاره کرد.

وی طرح‌های قابل افتتاح در سقز را 11 مورد با 23 میلیارد و 460 میلیون ریال اعتبار اعلام کرد و افزود: برقرسانی به روستای سیدآباد تیلکو، اصلاح شبکه روستای مرخز و هوشمندسازی 850 دستگاه کنتور مکانیکی به دیجیتالی طرح چاوش از مهمترین این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: تعداد طرح‌های قابل افتتاح در بانه نیز پنج مورد با 13میلیارد و 910 میلیون ریال است که اصلاح پست هوایی و خط 20 کیلوولت و شبکه فشار ضعیف روستای کریم‌آباد و احداث پست هوایی و خط 20 کیلوولت و شبکه فشار ضعیف روستای پشت گوره‌دار از جمله آنها است.

لهونیان با اشاره به اینکه چهار پروژه با 21 میلیارد و 470 میلیون اعتبار در بیجار به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح اصلاح شبکه فشار ضعیف فاز 2 بازار و اصلاح روشنایی بلوار تعاون یاسوکند از جمله این طرح ها است.

وی اظهار داشت: 14 طرح با 51 میلیارد و 420 میلیون ریال سرمایه‌گذاری در قروه افتتاح می‌شود که می‌توان به احداث سه هزار و 700 متر خط فشار متوسط هوایی روستای حسن خان تا تیلکو و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار پست تامین اجتماعی و شهرک پردیس اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تعداد طرح‌های قابل بهره‌برداری دیواندره در دهه فجر را پنج مورد با 17 میلیارد و 820 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برقرسانی به شهرک تازه احداث زاگرس و نصب 400 دستگاه چراغ خیابانی در نقاط مختلف روستایی از جمله این موارد است.

لهونیان اضافه کرد: در مریوان هم چهار طرح با 15 میلیارد و 940 میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که از جمله آنها می‌توان به احداث 2 کیلومتر روشنایی معابر بلوار پادگان جاده سقز ورودی کانی دینار و اصلاح شبکه روستاهای دره تفی، عصرآباد، قلقله و سیاناو اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه 2 طرح با 5.5 میلیارد ریال در شهرستان سروآباد نیز افتتاح می‌شود، یادآور شد: این پروژه‌ها شامل اصلاح و تبدیل سه هزار متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهر و روستاهای جولانده حسین‌آباد و ابراهیم آباد و احداث 2 هزار شبکه فشار ضعیف هوایی متقاضیان متفرقه روستایی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: دهه فجر در کامیاران 2 طرح با 24 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد که تبدیل هفت کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار شهرک‌های بعثت فاز یک و سه و جاده به طرف روستای بلان از جمله آنها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه