English

لهونیان در پاسخ به موج ؛

تنها یک سد در کردستان قابلیت تولید برق را دارا می باشد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری موج کردستان در خصوص تولید برق از طریق سدهای داخل استان اظهار داشت: متاسفانه تنها یک سد و آنهم سد آزاد قابلیت تولید برق را دارد.

تنها یک سد در کردستان قابلیت تولید برق را دارا می باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا لهونیان ظهر امروز در نشست با رسانه های کردستان اظهار داشت: الگوی مصرف برای هر مشترک معادل 300 کیلووات است که در صورت رعایت این استاندارد از سوی مشترکین نرخ بهای برق مصرفی بجای 23% با رقم 7% محاسبه واعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: تاکنون 75 درصد طرح حذف قبوض کاغذی در سطح کشور اجرا شده و شماره تلفن همراه و شناسه قبض برق 35 میلیون مشترک جمع آوری شده است.

لهونیان با اشاره به اینکه مشترکان می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا ایستگاه های مستقر در میادین شهرها اقدام به ثبت مشخصات خود در این طرح کنند، گفت: طرح حذف قبوض کاغذی برق در راستای الکترونیکی شدن خدمات دولت و با هدف حفاظت محیط زیست و ارائه خدمات سریع به مشترکان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مشترکان استان تا 10 شهریور فرصت دارند نسبت به ارسال اطلاعات خود به شرکت توزیع برق اقدام کنند، یادآور شد: شهروندان باید برای ثبت شماره تلفن همراه خود عبارت #شناسه قبض*p* را با شماره تلفن همراهی که قصد ثبت آن را دارند، به شماره 20008711121پیامک کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از در دست اجرا بودن طرح حذف کاغذی پرونده های مشترکان استان خبر داد و افزود: تا پایان شهریور تمام این پرونده ها از بایگانی حذف و به صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

لهونیان به برنامه ریزی برای اجرای طرح چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه (چاوش) در کشور اشاره کرد و گفت: در این طرح با امکانات و روش‌های مانیتورینگ، ولتاژ شبکه توزیع شناسایی و در نهایت اقدام اصلاحی و کنترل اثربخشی انجام خواهد شد ضمن اینکه مشکلات این بخش رفع می‌شود.

وی اشاره ای به عملیاتی کردن سیستم GIS در شبکه توزیع استان داشت و اظهار داشت: امیدواریم و تلاش می کنیم این طرح تا پایان شهریور امسال به نقطه مطلوب برسد و تا پایان سال 98 کاربردی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تاکید کرد: تاکنون 27 خدمت این شرکت به 213 دفتر پیشخوان دولت در نقاط مختلف استان واگذار شده است.

لهونیان به عملکرد این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و افزود: اجرای سه هزار پروژه کوچک و بزرگ با اعتبار 800 میلیارد ریال، واگذاری 19 هزار و 623 انشعاب، نصب 514 دستگاه ترانس، اصلاح 209 دستگاه ترانس و احداث 137 کیلومتر شبکه فشار متوسط از جمله این اقدامات بود.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، شرکت توزیع نیروی برق کردستان به 650 هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و ادارات خدمات می‌دهد و تمام روستاهای بالای 10 خانوار و 100 درصد جمعیت شهری و روستایی استان از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه