English

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

افتتاح ۴۶ پروژه توزیع برق کردستان در استان کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اعلام کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، 46 پروژه با اعتباری افزون بر 157میلیارد ریال در توزیع برق کردستان افتتاح می شود.

افتتاح 46 پروژه توزیع برق کردستان در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هیوا لهونیان ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: افتتاح این پروژه‌ها همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، نشان از رشد و توسعه خدمات‌رسانی به مردم، در سایه تلاش همه جانبه پرسنل زحمت کش این شرکت کسب شده است.

وی با اعلام اینکه امسال و در ایام دهه مبارک فجر، 46 پروژه با اعتبار یکصد و 57 میلیارد و 300 میلیون و 700 هزار ریال در توزیع برق کردستان افتتاح می شود، افزود: این پروژه‌ها در شهرهای سنندج4 پروژه، قروه 5 پروژه، سقز 5 پروژه، دیواندره 4 پروژه، مریوان 2 پروژه، بیجار 1 پروژه، بانه 4پروژه، دهگلان 7پروژه، سروآباد 5 پروه و کامیاران 9 پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با ذکر اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان دومین دستگاه که بیشترین افتتاح پرژه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارا می باشد، گفت: از 46 پروژه این شرکت، 4 پروژه کلنگ‌زنی و 42 پروژه مربوط به طرح‌های برق‌رسانی به روستاها، روشنایی، احداث و اصلاح شبکه می باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دهه فجر امسال با گستره شهر و روستا صورت می‎پذیرد، یادآور شد: این پروژه‌ها در رسته پروژه‌های عمرانی ملی و استانی است و امید آن می رود که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بتوان بخشی از نیاز استان به خدمات شرکت توزیع نیروی برق را مرتفع ساخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه