English

با حضور دانش آموزان؛

گردهمایی فاطمی در مجتمع فرهنگی آستان مقدس قم در پره سر برگزار شد

مسئول مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم گفت: گردهمایی دانش آموزان فاطمی، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت دخت نبی مکرم اسلام در مجتمع فرهنگی آستان مقدس قم واقع در پره سر رضوانشهر برگزار شد.

گردهمایی فاطمی در مجتمع فرهنگی آستان مقدس قم در پره سر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرعلی گواهی طی گفت‌وگویی از گردهمایی دانش آموزان فاطمی در مجتمع آستان مقدس در پره‌سر یاد کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این آیین ایجاد همدلی و همبستگی بیشتر و برای آشنایی نسل جدید با فرهنگ فاطمی ، با همکاری خادمان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و اداره آموزش و پرورش رضوانشهر در این مجتمع برگزار شد.

وی افزود: حضور چشمگیر افراد خردسال و همچنین دانش آموزان که پرچم‌های عزای فاطمی را در دست داشتند، رنگ و بوی خاصی به این مراسم داده بود.

 نماینده آستان مقدس قم با اشاره به شیوه‌‌های انتقال فرهنگ فاطمی گفت: فرهنگ علوی، نبوی و مهدوی در دل فرهنگ فاطمی است و بر این اساس است که باید فرزندان خودمان را از سنین کودکی با این موضوعات آشنا سازیم.

 در خاتمه آیین با حضور امام جمعه پره سر، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و جمعی از علما و مبلغان اعزامی از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، جمع حاضر ناهار را مهمان کریمه اهل‌بیت(س) بودند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است و مجتمع فرهنگی تربیتی آستان مقدس قم با هدف ترویج علوم قرآنی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) به عنوان کانون وحدت، از سال ۱۳۸۲ در این منطقه تأسیس شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه