English

کشف بیش از ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: ۶۷ هزار و ۷۱۰ لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان توسط مأموران انتظامی کشف‌شده است.

کشف بیش از ۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد محمدی گفت: این میزان سوخت قاچاق شامل گازوییل و بنزین است که از قاچاقچیان و عرضه‌کنندگان سوخت قاچاق غیرمجاز کشف و ضبط‌شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای امسال تا پایان دی‌ماه با تلاش مأموران انتظامی قصرشیرین، ۲۲۴ فقره سرقت در این شهرستان کشف و در این رابطه نیز ۱۷۶ سارق دستگیرشده است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: دستگیری ۵۴ قاچاقچی از مهم‌ترین اقدام‌های پلیس این شهرستان در ۱۰ ماه سپری‌شده از سال جاری است.

محمدی از دستگیری ۹۶ نفر معتاد و مصرف‌کننده مواد مخدر طی امسال خبر داد که این معتادان تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان دی، ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سموم کشاورزی، ۶ هزار و ۴۸۰ کیلو قند و ۱۳ عدد سر سیلندر که همگی قاچاق بوده توسط پلیس کشف‌شده است.

محمدی افزود: کشف ۲۹۲ عدد انواع قرص روان‌گردان و بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین امسال ۳۷۷ دستگاه خودرو و ۲۲۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف‌شده که سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک مهم‌ترین دلایل توقیف این وسایط نقلیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه