English

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبر داد:

احداث ۶۳ مدرسه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از احداث 63 مدرسه در کشوربه نام سردار شهید قاسم سلیمانی خبر داد.

احداث 63 مدرسه به نام سردار شهید قاسم سلیمانی

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، مهراله رخشانی مهر در آیین آغاز عملیات ساخت مجتمع آموزشی صدری نوش آباد بیان داشت: ۶۳ مدرسه به تعداد سال های پر برکت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در نقاط مختلف کشور ساخته می شود.

 وی با اشاره به اینکه این مدارس تا سال آینده به بهره برداری می رسند، گفت: از این تعداد، تاکنون کلنگ ساخت 25 مدرسه زده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در آیین آغاز کلنگ زنی ساخت مجتمع آموزشی صدری نوش آباد بیان کرد: آموزش و پرورش اصفهان در حوزه نیروی انسانی به خط قرمز رسیده است.

محمد اعتدادی گفت: در سال جاری 2300  نیرو در قالب طرح خرید خدمات جذب کردیم که علت آن جبران کسری نیرو بود که با شرایط قانونی در آموزش و پرورش جذب شدند.

وی ادامه داد: همچنین در مهرماه سال آینده در استان اصفهان بالغ بر ۱۶ هزار کسری نیروی انسانی  وجود دارد که ضروری است مسئولان مربوطه در وزارت آموزش و پرورش به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: فضای آموزشی در استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی مناسب نیست و مدارس فرسوده زیادی در استان وجود دارد که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه